„Нов свет“: Saint Gobain глобален лидер во полето на одржливо градежништво

„Нов свет“: Saint Gobain глобален лидер во полето на одржливо градежништво

 

Saint Gobain лансира нова глобална бренд кампања, наречена „Нов свет“, која има за цел да ја воспостави визијата на Групацијата како глобален лидер во индустријата за лесна и одржлива градба.

Оваа кампања, продуцирана од Publicis Conseil и под надзор на Publicis Media Connect е базирана на концептот  „Сé може да се трансформира“ за да ги демонстрира новите материјали и решенија на Saint Gobain и начинот на кој тие го трансформираат градежниот сектор и го прават поодржлив, поефикасен, циркуларен и покомпетитивен.

Понудата на Saint Gobain за реновација на постоечки објекти и нови и лесни градби е составена од цел сет решенија за да се исполнат трите главни предизвици со кои се соочува нашиот свет: драстично намалување на 40% од јаглеродните емисии кои доаѓаат од градежниот сектор, зачувување на природните ресурси и адресирање на предизвиците на забрзаната урбанизација во земјите во подем, кои бараат брза и ефикасна градба.

„Оваа нова кампања е дизајнирана така што ќе ја зголеми вредноста на нашата понуда, но и да ја зајакне нашата позиција како светски лидер во полето на лесна и одржлива градба и да ја покаже нашата способност за трансформирање на целиот сектор“, вели Лоренс Пернот, потпретседател за комуникации во Saint Gobain.

„Сакавме да го отелотвориме брендот со овој пионерски дух на нарушувачки, интуитивен и креативен начин за да го направиме звучен, инспиративен и достапен за целата публика: општата јавност, креаторите на јавното мислење и сите засегнати страни“, додава Марко Вентурели, Главен креативен директор во Publicis Conseil.

Режиран од Réalité, овој нов филм ја пренесува пораката на Saint Gobain користејќи ги гласовите на оптимистички, напредни млади луѓе. Ги следиме авантурите на две деца кои меѓусебно се предизвикуваат на фудбалски натпревар на улиците на еден замислен град, кој ги симболизира сите градежни маркети на Групацијата, а кој се трансформира постојано додека не се појави целосно нов град.

Град кој е поубав, поудобен за живеење, подостапен и трансформиран од страна на Saint Gobain.

Кампањата е наменета за принт, како и за дигиталните медиуми ширум светот. Таа  оживеа и преку инфлуенсерска кампања како и низ богат, едукативен екосистем кој објаснува што претставува одржливо градежништво.

Видеото можете да го погледнете на: